De keuken
Reportage

Franke cast de keuken als hoofdrol voor nieuwste campagne

De keuken als sterartiest op het toneel van jouw interieur, dat is de nieuwe Europese campagne van Franke Home Solutions in een notendop. ‘The Great Stage’ staat voor positieve verandering, en hoe Franke deze omarmt en bovendien naadloos verwerkt in visionair keukendesign.

En, actie!

Tijdens en vooral na de pandemiejaren ontpopte de keuken zich tot een centrale plek in het huis, een hoofdkwartier waarin ons dagelijks leven start en eindigt. “Het belang van onze keuken kent sindsdien nieuwe hoogten. De ruimte evolueerde sterk naar een plek van delen, samenleven en het beleven van onszelf”, vertelt Barbara Borra, CEO van Franke Home Solutions. “De residentiële keuken is als een podium voor de meest huiselijke taak, het koken. Het is een plek waar we schitterend kunnen experimenten en bijleren. Als toonaangevende keukenspecialist kan Franke niet anders dan inspelen op deze trend.”

‘The Great Stage’ bejubelt de gezellige kunst van koken, met de keuken als meest centrale speler dankzij de bijhorende baseline ‘Een geweldig optreden verdient een prachtig podium’. De campagne verhaalt hoe Franke steeds inzet op exclusief en kwalitatief Zwitsers design, alsook het integreren van intelligente systemen die meedeinen op de constante stroom van verandering.

Cut!

Franke Home Solutions is een onderdeel van de Franke Group sinds 2021, toen Franke Kitchen Systems en Faber Hoods & Cooking Systems samensmolten. Sindsdien bestaat de divisie als wereldwijde pionier in residentiële keukensystemen, waarbij vernieuwing en kwaliteitsdesign voorop worden gezet. Ondertussen sleepte Franke Home Solutions al enkele prestigieuze designprijzen in de wacht: onder meer de Red Dot en iF Award prijken op de schoorsteenmantel.

De nieuwe campagne werd gelanceerd in het kader van een recente rebranding waarbij zowel de website als de vele communicatiekanalen visueel aangepakt werden. ‘The Great Stage’ start bovendien vanuit de filosofie van Franke: verandering omzetten naar positieve kansen, waarbij de creatieve ideeën en dromen van kookliefhebbers centraal staan. Want ook de hobby-kok en zijn keuken verdienen het licht van de spotlight op het toneel.

Wens je deze folder te lezen? Vul dan eenmalig je email adres in