Renson en Zulte Waregem verlengen partnership
Na een unieke tweede plaats en een spetterend volksfeest op de markt van Waregem denken Renson en Zulte Waregem al aan de toekomst: zij verlengen hun partnership met één seizoen.
“De naam Renson zal ook tijdens het seizoen 2013 - 2014 op de truitjes en broekjes van de spelers van het eerste elftal (A-kern) en de beloften (B-kern) alsook op de kledij van alle medewerkers van Essevee prijken,” licht Johan Debaere, communicatieverantwoordelijke van Renson, toe. “Bovendien zal de bedrijfsnaam op de kousen van alle spelers, ook die van de jeugdploegen, staan.”
Algarve aan de ingang
“Renson, dat al jaren trouwe partner van Essevee is, blijft ook prominent aanwezig in het Regenboogstadion,” aldus Cedric Track, Communication Officer van Essevee. “Aan de ingang, aan de kantoren en de bestuurskamer, aan het restaurant, op 3D-matten, het scorebord en de LED-boarding, op het interviewbord en in de perszaal staat het logo van het bedrijf. En aan de VIP ingang van het stadion staat ook de unieke Algarve-terrasoverkapping met lamellendak.”
Ambitie
“Met deze sponsoring wil Renson zijn naambekendheid verder verhogen,” vervolgt Debaere. “Bovendien ligt ook de professionele uitstraling en de sportieve ambitie van SV Zulte Waregem aan de basis van deze verdergezette samenwerking. Essevee is net als Renson gezond, doelgericht en ambitieus en beide partijen steunen op een team van enthousiaste medewerkers.”
Meer info: Renson