Grohe wint een European Consumers Award 2011

Grohe is één van de winnaars van de European Consumers Award 2011. Europese bedrijven komen in aanmerking voor de European Consumers Award die 25 productcategorieën omvat in de domeinen 'Multimedia', 'Schoonheid', 'In huis' en 'Buitenshuis'. Deze prijs wordt uitgereikt aan bedrijven die minstens een score van 9,0 krijgen van de Europese consumenten.


De Grohe Rainshower WaterColours kon de testpersonen in de categorie 'Badkamer' overtuigen. Deze uitzonderlijke handdouches met hun ringvormige vorm in 13 frisse kleuren behaalden een score van 9,6 voor hun design. De Grohe EcoButton kreeg een score van 9,5 voor gebruiksvriendelijkheid.

Deze gekleurde knop op de douchegreep maakt het bijzonder eenvoudig om het waterverbruik met 40 procent te verminderen. De testrespondenten waren ook erg onder de indruk van de originaliteit van dit product en gaven het een score van 9,5 voor zijn innoverend karakter.


Icoon voor design

'Dit is het soort product dat gemaakt is om een icoon voor design te worden, ik ben er dol op', zei één van de testpersonen. Een andere zei: 'Het is kleurrijk en vrolijk, gewoonweg perfect voor een opwekkende douche.'


Meer info:

Mis de laatste bouwnieuwtjes niet!

Ontvang onze wekelijkse updates vol nuttige tips over bouwen en verbouwen.

Wens je deze folder te lezen? Vul dan eenmalig je email adres in