Afwerking
Vloeren
Revêtements de sol
Finition

Novilon vtwonen: aardse en stoere uitstraling

Nieuwe vtwonen collectie Forbo Flooring helemaal ‘on trend’

Forbo Flooring en vtwonen introduceren deze maand de allereerste Belgische Novilon vtwonen collectie. De eigentijdse collectie, die volledig aansluit bij de interieurtrends van nu, biedt onder andere superstoere betonvloeren, een onderscheidende Hongaarse punt, het nieuwe Terrazzo en een fris grafisch dessin genaamd Dot.

Wel de uitstraling van hout, maar niet het onderhoud. Of juist de look van beton, maar dan comfortabel met een warme uitstraling. Dan kunt u in de nieuwe Novilon vtwonen collectie kiezen uit maar liefst 16 vloeren. Het kamerbrede vinyl (in twee en vier meter breed) telt twee verschillende betondessins in tien kleuren. Zes neutrale, ‘strakke’ betonvloeren en vier interessante tinten met de embossing van een stoere betoncementvloer. Daarnaast kent de collectie een Hongaarse punt ‘houtlook’ in drie rustige kleurstellingen en helemaal ‘on trend’. Terug van weggeweest, is het granietachtige Terrazzo in twee tinten die makkelijk te combineren zijn met alle betonlooks. Dot tenslotte, een bijzondere grafische print die hele mooie effecten geeft, is ook nieuw.

Alle kleuren uit de Novilon vtwonen collectie zijn geschikt voor een veelheid aan interieurs, van eigentijds tot klassiek. De collectie sluit daarnaast perfect aan op de kleurenkaart van vtwonen en zijn dus niet alleen afgestemd op de look & feel van dit moment, maar ook op de vtwonen verfkleuren, raambekleding en tegels bijvoorbeeld.

Novilon vtwonen werd in Nederland geproduceerd en ontworpen, ijzersterk met een dikke toplaag, makkelijk te combineren met andere vloeren, ideaal voor vloerverwarming, makkelijk schoon te maken en onderhouden, geluiddempend, kunnen tegen een stootje, voelen comfortabel aan de voeten en gaan heel lang mee. Forbo geeft dan ook een garantie van 12 jaar op deze kwaliteitsvloeren.

Forbo Flooring Systems, een verantwoorde marktleider Forbo Flooring Systems is een internationale speler op het vlak van linoleum, projectvinyl, tapijttegels, Flotex nylonvezelvloeren en Coral schoonloopsystemen. Naast vloerbekleding biedt Forbo een volledig gamma van professionele diensten en producten aan. Alle producten van Forbo onderscheiden zich door hun functionaliteit en duurzaamheid. Flooring Systems engageert zich voor een milieuvriendelijke productie en een doorgedreven klantenservice. Flooring Systems maakt deel uit van de Zwitserse Forbo Group en omvat 20 productiebedrijven en bijkantoren in 32 landen verspreid over de hele wereld.

Ga voor meer informatie over Forbo Flooring Systems naar: www.forbo-flooring.be.

Wens je deze folder te lezen? Vul dan eenmalig je email adres in