Aanbevolen partners

suninvest logo
aliplast logo
arlu logo
Renson - Ventilatie, zonwering
kommerling logo
Velux logo
Winsol
hormann logo
Ramen en deuren

Haal meer uit uw ramen - campagne van Deceuninck verlengd

Als sinds vorig jaar voert Deceuninck de ‘Haal meer uit uw ramen’- campagne. Hierbij krijgen particuliere bouwers en verbouwers, bij aankoop van ramen in kleur, tot 250 euro terugbetaald. Gezien het grote succes heeft de Benelux marktleider in pvc-profielen besloten de huidige campagne verder te optimaliseren en vanaf Batibouw verder te zetten.


Met de ‘Haal meer uit uw ramen’- campagne wil Deceuninck bouwers en verbouwers overtuigen om hun woning goed te isoleren en aandacht te besteden aan de kwaliteit van ramen en deuren. Omdat de ramen en deuren van Deceuninck standaard al beter presteren dan de door de overheid opgelegde strenge energieprestatieregelgeving (EPB), focust de campagne maximaal op de energie-e?ciënte en comfortverhogende eigenschappen van de pvc-ramen en -deuren van Deceuninck.

Aan de campagne blijft bovendien hetzelfde aantrekkelijk ?nancieel voordeel verbonden : bij aankoop van minimaal 10 ramen in kleur krijgt de consument een energievoordeelcheque van 250 euro. Van 5 tot en met 9 ramen in kleur is dit 100 euro.


Welke aanpassingen 

In de eerste plaats werd het 75-jaar-label van Deceuninck toegevoegd. Het label geeft aan dat Deceuninck sinds jaar en dag actief is in de sector en tijdens die tijd niet voor niets Benelux marktleider geworden is.

In de tweede plaats werden de rubrieken “stijl en kleur” en “100% Belgisch” toegevoegd.

Beide rubrieken zijn zowel terug te vinden op de www.haalmeeruituwramen.be -campagnesite als op alle overige communicatietools. Net als de particuliere bouwer en verbouwer heeft Deceuninck immers niet enkel oog voor performantie, maar ook voor esthetiek.


Meer info

Mis de laatste bouwnieuwtjes niet!

Ontvang onze wekelijkse updates vol nuttige tips over bouwen en verbouwen.

Wens je deze folder te lezen? Vul dan eenmalig je email adres in