Aquaplan ondersteunt doe-het-zelver met rebranding

Gewijzigd op 11/02/2015 door TiM Vanhove

Aquaplan viert zijn 30-jarig bestaan met een nieuw logo, huisstijl, verpakking en website.  Met de gerestylede doe-het-zelf productlijn van het Antwerps bedrijf ATAB pak je zelf alle problemen aan in en rondom de woning. Duidelijkheid, uniformiteit en gebruiksvriendelijkheid staan hierbij centraal.
Aquaplan
© Aquaplan
Aquaplan staat bekend als de marktleider op het gebied van professionele waterdichtingsconcepten op maat van de doe-het-zelver. Met zijn uitgebreid assortiment van 250 verschillende producten bespeelt Aquaplan de noden van iedere huiseigenaar en tuinliefhebber en staat zo borg voor kwalitatieve oplossingen.
 

Vernieuwingen

“Met een nieuwe verpakking, logo, huisstijl en website voor Aquaplan speelt de segmentspecialist voor waterdichting bewust in op de behoeften van zijn klanten. Een heus marktonderzoek vormde het startpunt voor de integrale rebranding. De vernieuwingen benadrukken de hoogwaardige kwaliteit die eigen is aan ons Aquaplan assortiment,” zegt Marketing & Sales Manager Peggy Boeykens.
 
Meer info: Aquaplan.be

Folders over vochtproblemen